Radyo Star Artı 98.8 Canlı Dinle - Radyo Dinle TV
Radyo Dinle Tv

StarArtı dinle

[contact-form-7 id="3780" title="Hata Bildirimi"]
Yorum yap

Radyo Star Artı

İstanbul radyoları arasında yer alan Star Artı fm sizlere en güzel arabesk şarkılar ile 98.8 fm frekansından canlı yayın yapan bir radyo dinle yeridir. Radyo sizlere hizmet konusunda en güzel yayınları sunmakta 2015 yılının en iyi arabesk radyosu olarak seçilmiş bir radyo istasyonu olarak bilinmektedir.

Starartı 98.8Radyo Star artı arabesk sanatçıların en starlarını en yoğun şekilde yayınlarında  yer vermektedir. Radyo Star Artı‘ya kısa mesaj atarak istekte bulunabilirsiniz. Star yaz boşluk bırak 3929 a yollayıp istekte bulunabilirsiniz.

Radyo Star Artı Frekansı

Radyo 98.8 fm frekansından İstanbul’da yayın yapan bir radyo istasyonudur. Radyoyu internet üzerinden online olarak buradan kesintisiz canlı olarak dinleyebilirsiniz.

Radyo Star Artı İletişim

Santral Tel: 0212 436 74 04
Canlı Yayın Tel: 0212 436 00 17
Adres : Yavuz Selim Mah. Kayalar İş Merkezi
No:10 Kat:6 Bağcılar/İstanbul
Her türlü soru görüş öneri ve şikayetleriniz için;
[email protected] [email protected]

http://www.starfm.com.tr/

Etiketler:
Daha fazla göster

Sevdiklerine Yorum Yaz



Radyo Star Artı (146 Yorum)


  1. Hulya aktas dedi ki:

    Fatih kısa parmaktan bu adam benim babamı su anda medris cezaevınde yatmak olan can kardeşime armağan ediyorum. Rabbım tum haksız yere yatan kader mahkumlarını kurarsın Allaha emanet ol kardeşim

  2. Hulya aktas dedi ki:

    Sıradaki şarkı sunan medris cezaevınde yatan can kardesımegelsınn

  3. Hulya dedi ki:

    Hayırlı aksamlar medris cezaevınde yatmak olan can kardeşime sıradaki şarkıyı armağan ediyorum Allahım tum mahsum olan kardeşlerimi kurtarsın

  4. Hulya aktas dedi ki:

    Hayırlı aksamlar medris cezaevınde yatmakta olan kardesım yunus arık selamlar sıradaki sarkiyi ona armağan ediyorum Rabbım hemınızı kurtarsın

  5. Emre arık dedi ki:

    Selam ben burdan Metris cezaevinde bulunan amcamın oğlu Yunus Arık’a sıradaki parçayı armağan ediyorum.

  6. rezzan dedi ki:

    umraniye cezaevinde yatan esim mustafa sensoy icin siradaki sarkiyi esime hediye ediyorum onu cokk seviyorum

  7. rezzan dedi ki:

    umraniye cezaevinde yatan esim mustafa sensoy icin siradaki sarkiyi armagan ediyorum onu cok seviyorum

  8. Fatma dedi ki:

    Merhaba ben fatma maltepe ceza evinde e1 kogusunda yatmakta olan gaziosmanpasali ridvan guven icin uygar dogan aydan bir parca istiyorum seni cok seviyoruz az kaldi pasam kogus arkadaslarina selam

  9. Halime Ergün sarı dedi ki:

    İyi yayınlar ben ankarada maviş Ümraniye e tipi kapalı cezaevi c 1 koguşunda yatmakta olan canım eşim Gökhan sarı için sizden onun için bir parça istiyorum birde onu çok seviyorum özlediğimi söylerseniz mutlu olurum aşkım sayılı günler kaldı geçer yeteri can saglık olsun saygılar

  10. Burcu Tuna dedi ki:

    STAR Metris cezaevinde bulunan t1 A28 koğuşunda yatan Kardeşim Barış Gürbüz seni seviyoruz kuzum çıktığında daha güzel günler görücez Kardeşim iyi haberlerini bekliyoruz Burcu Tuna

  11. Fadime gümürdü dedi ki:

    Fadimeden Metris kapalicezaevinde yatan balküpüne gelsin bu şarki..jehan barburdan seve seve ölürüm senin için şarkisi gelsin..

  12. Orhan dedi ki:

    Almanya Stuttgart dan selamlar iyi yayinlar Abi
    bizler icin Tello tello calabilirmisiniz

  13. Resat dedi ki:

    GAZI MAHALLESINDEN POLAT KARAKASA BOL SEVGILER KIMSEYE KALMADI DORT DUVAR SANADA KALMAZ KRAL

  14. Ali Küçükkaya dedi ki:

    Kolay gelsin abi ben Ali Küçükkaya burdan Kandıra t 1 b17 koğuşunda yatmakta olan ikiz kardeşim olan Yusuf Küçükkaya ya selam söylüyorum koğuş abilerin ellerinden öperim Allah’a emanet olsunlar yıldız tilbeden al ömrümü eserini rica ediyorum iyi geceler

  15. Meral dedi ki:

    Gebzeden Meral ben sıradaki parça Kandıra t2 C16 da yatan canıma can katan sevdiğim sol yanım eşim uğur Okan için ve arkadaslarina gelsin seni çok seviyorum bitanem Allah’a emanet sin

  16. Orhan Aydın dedi ki:

    Merhaba Bilo abi

    Sinan mirzali dan , Gör Arkadaş parçasını yayınlarmısınız.
    Güzel parça dinleminizi tavisiye ederim

  17. Figen zaim dedi ki:

    Metris cezavinde yatan Ahmet Dersim zaim T1nolu kısım A11 seni çok seviyoruz tombin aralımız babişkosunu çok seviyor unutma benim diger yarımsın ömrüm bu da biticek

  18. Kader Yıldırım dedi ki:

    Merhaba kolay gelsin ben Iğdır’dan kader Silivri metris 1 nolu T tipi K.C.İ.K koğuş A=12 de yatan erkek kardeşim olan Suat Nazlı için Halit bilgiç den ben hep seni düşünürüm parçasını istiyorum Elbet bir gün can kardeşim sabır seni çok seviyorum duam seninle çok öpüyorum seni selam olsun.

  19. Melek dedi ki:

    Demet akalından bir oğlumuz var parçasını şuanda kandira t2 cezaevinde yatan A13 kogusunda birtanecik eşim Erhan Ceylana gelsin seni cok seviyorum birtanem çok özledim dileklerimi iletin allah hepsinin yardımcı olsun herşey çok güzel olacak ömrüm

  20. Melek dedi ki:

    Demet akalından bir oğlumuz var parçasını şuanda kandira t2 A13 koğuşunda yatan birtanecik eşim Erhan Ceylana gelsin seni cok seviyorum birtanem çok özledim dileklerimi iletin allah hepsinin yardımcı olsun herşey çok güzel olacak ömrüm

  21. Kadirhan dedi ki:

    .e

  22. Kadirhan dedi ki:

    J

  23. Kadirhan dedi ki:

    Star selamlar erhan ceylan deli abim

  24. Kadirhan dedi ki:

    Erhan ceylan abiye gelsin canımsın

  25. Mustafa Görgülüer dedi ki:

    metris cezaevinde yatan can dostum burak tahmaza selamlar olsun elbet bir gün aslan kardeşim.Öldür beni sen esrar şarkısını çalarmısınız.

  26. Tarık köse dedi ki:

    İyi yayınlar ben Altmısevmerden Tarık Köse Sincan L2 F11 koğuşunda yatmakta olan Abim Recep Köse için Özcan Türeden bir parça istiyorum.Abi hiç bir şeyi kafana takma Avukat her şey yolunda dedi en kısa zamanda yanımızdasın inşallah Allaha emanetsin

  27. Tugba dedi ki:

    Hayırlı akşamlar ben etlikten tuğba sizden sincan kapalı cezaevinde L2 A5 koğuşunda yatmakta olan kardeşim yavuzhan için dilberaydan noldu gardas i istiyorum seni çok seviyorum kardeşim bugünlerde geçicek dualarımızdasın inşallah çok yakindada yanımızda olucaksin

  28. Burcu dedi ki:

    Iyi aksamlar sincan ceza evi L2 A5 koğuşunda yatan eşim yavuzhan için Fatih budurluda dallarımı kırdılar parçasını çalarısınız seni çok seviyorum ömrümün sonuna kadarda sevicem allaha emanetsin nefesim.

  29. BURCU dedi ki:

    İyi aksamlar abi ben dikmenden burcu sinca ceza evi L2 A5 koguşunda yatan eşim yavuzhan şenocak için metin ışıktan seni seviyorum seni parçasını çalarmısınız? Seni canımdan çok seviyorum huzurum ömrümün sonuna kadarda sevicem allaha emanet ol canm eşim.

  30. Ceylan dulun dedi ki:

    Kandira t2 c16 kapalua cik ceza evinde bulunan edin emre dulun na Mūslūm gūrsesten gel bahtımim kar beyazı şarkisini armagan ediyorum seni seviyorum aşk

  31. Ceylan dulun dedi ki:

    Kandira kapalï ceza evinde T2 C16 koguşunda bulunan emre dulun Müslūm gūrses gel bahtimim karbeyazì armagan ediyorum seni seviyorum aşk

  32. Burcu Doğan dedi ki:

    Merhaba ben burcu Metris ceza evinde olan sevgilim Batuhan özay’a İbrahim Erkal bir sana yandım şarkısını çalar mısınız onu çok seviyorum

  33. Nilay Kocadağ dedi ki:

    Sıncan ceza evi L2 c 10 da yatan doğan erdem icin ibrâhim tatlisesten basi belalım istiyorum küçüğün den sana gelsin aşık olduğum adam seni coook seviyorum

  34. Boran Ali yildirim dedi ki:

    silivri l tipi 8 nolu b5 kogusundaki canim babam seni cok ozledim bu kotu gunler gececek sabret babam seni cok seviyorum. muslum gursesten yillar utansin calarmisiniz

  35. Duygu Dalbudak dedi ki:

    Metris cezaevi T1 A23 koğusunda suçsuz yere yatan kardeşim Remzi Baran Dalbudak için Ahmet Kayadan Bahtiyar türküsünü istiyorum. Onu çok seviyoruz. Ailecek çok selam söylüyoruz. Allah Delikanlı kalplerle Baran ceza istediği kadar uzun olsun yeter ki koridorlar kısa olmasın insan bir kere yürümeye durdumu herşeyi unutur nedendir bu çünkü; volta cezanın törpüsüdür. Allaha emanet ol

  36. Cansu Günal dedi ki:

    Sıradaki şarkı metris cezaevinde yatan nişanlıma gelsin canım sevdiğim

  37. Zehra çagrıtekin dedi ki:

    Metris 2nolu t 40 koğuşundan yatan kardeşim Zaza mazlum için yazıyorum ve diyorum ki sen bizim herşeyimizsin ailen her zaman arkanda ne olursa olsun seni bırakmayacağız ve seni çok seviyoruz bu günlerde geçer biz iyiz sende iyi ol Hüseyin uğurdan bıra şarkısını istiyorum seni çok seviyorum bıra

  38. Halime abak dedi ki:

    Iyi yayınlar metris ceza evinde yatan eşim ferhat abak seni bende oğlumuzda çok özledik seni çok ama çok seviyorum sevdiğim herzaman yanındayım dimdik sende sinan kartaldan çok seviyorum şarkısını armagan ediyorum

  39. Ferhat dedi ki:

    Metris cezaevinde yatan abime adanalı ayhandan dönecegim bir günü armagan etmek istiyorum özgür günlerde görüşmek dilegiyle

  40. Kamer dedi ki:

    Metris T1 a28 nolu koğuşta yatan eren Güler Yiğenim sıradakı parça sana gelsin aslanım seni çıkaracağız güzel günler bizi bekliyor

  41. Merve dedi ki:

    Meraba T1 kapalı cezaevinde yatmakta olan Canim babam Hasan Şimşek için Aşık Ali Nurşani bir cigara ver hemşerim şarkısını armağan ediyorum onu çok seviyorum sevgilerimle

  42. LAZ KIZI dedi ki:

    merhabalar öncelikle. metris t tipi kapalı cezaevinde sevdiğim yatıyor (ENGİNCAN ALBAYRAK) hangi koğuş bilmiyorum bilgi vermiyorlar sizden ricam Halit Bilgiç-Özledim Seni Parçasını benden ona armağan edermisiniz. LAZ KIZI . Simdiden tesekkür ederim.

  43. Yasemin Söylemez dedi ki:

    Metris cezaevinde yatmakta olan sevdiğimmm yarimmm herşeyimm YAKUP KOÇYİĞİT seni o kadar çok özledim ki buraya ne yazsam nafile. Bu hasrette bitecek elbet kavuşacağız sevdiğim. Eğer sevdiğime bir parça armağan edecek olursam hacı kocadan nerdesin parçasını çalarsanız çok sevinirim. Seni seviyorum herşeyim. Tüm kader mahkumlarına da yarenlerinede bekleyenlerede sabır diliyorum Allah’a emanet olun. YASEMİN SÖYLEMEZ

  44. Ayfer dedi ki:

    Metris 1 nolu t tipi cezaevinde yaymakta olan canım kardesim ibrahim aydara selam eder hasretle gözlerinden öperim bu zor günlerde elbet bir gün bitecek

  45. Hüseyin dedi ki:

    Metris 1 Nolu t tipi c blok 14uncu kogusta yatan herkeze selam olsun inş en kısa zamanda çıkarsınız Allaha emanet devran abi şakir abi ali dayı Mustafa abiye ekomana kadire ve fırata selam olsun

  46. Aysun dedi ki:

    Hakan Taşıyan – ÜZÜLÜRÜM parçasını metris cezaevi a14 koğuşunda yatan kardeşim Emre ÇELİK ve tüm kader mahkumlarına gelsin Seni çok seven Ablan

  47. Yusuf Yılmaz dedi ki:

    Sıradaki şarkı a23 kopuşunıyatan Okan ksrdeşşme ve bütün kader mahkumlarına gelsin seni çok özledik dostum Yusuf.

  48. Egemen yavuz kara dedi ki:

    Burdan 1 no luda yatan abim Süleyman karaya selam olsun ben egemen kara

  49. Kadir dedi ki:

    Star Şirinevler’den kadir Yıldırım 1 nolu C2 koğuşunda yatan aslan kardesim İsa doğana selam olsun dört duvar kime kalmış isa’ma kalıcak özgür günlerde görüşmek dileğiyle can parçam seviyorum seni
    (Güneş parliyoken herkez seni sevebilir unutma Ama gerçekten kimin umrunda olduğunu ancak fırtınlar Eserken öğrenirsin) İ.D

    • sinem baran dedi ki:

      METRİS T1 C/2 KOĞUŞUNDA YATAN NİŞANLIMA SELAMLAR ONU HERŞEYDEN COK SEVİYORUM ELBET BİR GÜN CAN PARCAM <3

  50. İnci başak dedi ki:

    Metris cezaevinde c3 kogusunda yatan askim ugur alp seni cok seviyorum bitanem murat goge bakan dan vurgunumu armagan ediyirum Allah im hepinizi kurtarsin Allah a emanet ol ugurum

    • Gülşah dedi ki:

      Metris cezaevinde kalan eşime bana masal anlat baba şarkısını istiyorum.. ilk babalar günüydü ama yanımızda olmicak.. ..Yarın babalar günü bütün mahküm olan babalara da gelsin …Rabbim evlatlarımıza kavuştursun çok zor çook:(

  51. Miray acar dedi ki:

    Metris cezaevinde T2 blok A22 koğuşunda olan nişanlım Serkan Gürkan’a ziynet salinin Ömrüm şarkısını armağan ediyorum Miraydan derseniz sevinirim. Onu çokkkk seviyorummm

  52. Tuğba pekyaman dedi ki:

    Canım aşkım yi ki varsın İyi ki benimsin seni çok özledim Sen benim her şeyimsin kurban olurum sana Gözüne her şeyine en kısa zamanda inşallah yanımda oluruz Zülfü demire Konya Kapalı Cezaevi yatan aşkıma7/D koşu canım aşkıma gelsin

  53. Tuğba dedi ki:

    Konya Kapalı Cezaevi anım aşkıma onu çok seviyorum İyi ki tanımışım seni O benim her şeyim Zülfü demire bir parça yollamak istiyorum aç kapıyı gardiyan şarkısını istiyorum sizden Onun için gelsin onu çok özledim 7/D

  54. ayşegül dedi ki:

    metris t1 b 18 de karďeşim için sinan kartal çok seviyorum parcasini yarin çalar mısınız seni çok seviyorum ablasinın canı teşekkürler

  55. Gamze dedi ki:

    Hayırlı akşamlar metris t1 c18 koğuşundaki emre bülbüle eşinden feyza taşkından bahar şarkısı ve uygar doğanaysan delinin biri şarkısını armağan ediyorum kendine çok iyi bak canım. Oğlusumun babasi

  56. Gamze dedi ki:

    Hayırlı akşamlar metris t1 c18 koğuşundaki emre bülbüle eşinden feyza taşkından bahar şarkısı ve uygar doğanaysan delinin biri şarkısınız armağan ediyorum kendine çok iyi bak canım oluşumun babası

  57. yunus emre genç dedi ki:

    metris’te suçsuz yere yatan aslan yusuf baran genç abime söylecegim şarkı armağan olsun mustafa yıldızdogan : abim abim

  58. Esin dedi ki:

    Merhaba iyi yayınlar. Ben Amasya Merzifondan Esin. Ahmet KAYA Yakamoz şarkısını Metris cezaevinde yatmakta olan Maviş Özkan’a armağan ediyorum. Umudunu yitirme ben hep yanındayım..

  59. Derya dedi ki:

    Metris cezaevi T1 koguşunda yatmakta olan Saltuk Şaşmazoglu inşallah dinliyosundur Suçsuz oldugunu biliyorum en yakın zamanda yanındayım Seni çok sevdigimi bil yeter bi tanecik eşin Derya…

  60. Ayşe dedi ki:

    Metris t1 b10 koğuşunda yatan tüm mahkumlara gelsin. Mustafa Keserden düğünümüz var

  61. Simay dedi ki:

    Hacı koca hadi çık gel Metris cezaevi ne Furkan kayaya armağan ediyorum (Simay Erol)dan

  62. Doğan dedi ki:

    Selamün aleyküm abim Metris cezaevinde T1 BLOK B2 KOĞUŞUNDA YATAN KARDEŞİM SERVET ÇAĞIRA UYGAR DOĞANAY DAN ADIM SANİK HER DAVADA ŞARKISINI ARMAĞAN EDİYORUM ELBET BİRGUN KARDESİM BENİM KENDİNE COK İYİ BAK YOLLARINI GÖZLÜYORUZ
    DOĞAN BEGEÇ

  63. Gizem dedi ki:

    Metris c16 da yatan abim doğukan demirelliye tez gel yarim şarkısını armağan ediyorum seni çok seviyorum her zaman yanındayım

  64. Cihan dedi ki:

    Selamün aleyküm abi ben cihan kaya mmaltepede yatan kardeşim adem Polat selam olsun kardeşim benim yakup kaya Mehmet kaya MAMİ güneyselamı var seni çok seviyoruz özgür günlerde buluşmak dileğiyle Allah’a emanet al kardeşim benim abi bizden adem polata barış kahramandan unutma şarkısını çalar misin abi sana zahmet

  65. Tuana dedi ki:

    Metris ceza evinde yatan berhudan Aydın’a hirai zerdustan söyleyin ona şarkısını armağan ediyorum inşallah iyisindir inşallah bı an önce çıkarsınız

  66. Büşra dedi ki:

    Metris cezaevi T2 de yatan can eşim İbrahim kaya ya selamlar onu çok seviyoruz çok özledik.Rabbim orda yatan herkese sabır versin inşallah.Allah a emanet olun..

  67. Fevzi mutlu dedi ki:

    Hayırlı akşamlar iyi yayınlar .silivri cezaevinde yatmakta olan aslan yeğenim sinan yıldırım bu günlerde geçecek sinanım sabret dayın herdaim seninle aile ni ve çocukları merak etme her zaman yanlarindayim tm yeğenim

  68. Yasemin çiçek dedi ki:

    Metris 1 nolu t tipi a26 koğuşuna yatan sevdiğim Ali Çiçek’e Yasemin çiçek ten Sinan kartal çok seviyorum şarkısını armağan ediyorum ayrıca onu çok seviyorum

  69. Saniye dedi ki:

    Selam aleyküm abi eşim metris T1.b12.kogusta yatan canımın içi bitaneme Müslüm Gürses den senin kadar hiç kimseyi sevmedim.huzurum seni canımdan çok seviyorum

  70. Yasemin çiçek dedi ki:

    Merhaba Benim ismim Yasemin çiçek Metris 1 nolu t tipi A26 koğuşunda yatan sevdiğim adam Ali Çiçek için ADANALI AYHAN DAN UMUDA KELEPÇE VURULMAZ şarkısını istiyorum ve onu çok sevdiğimi söylermisiniz lütfen

  71. Yasemin çiçek dedi ki:

    Merhaba iyi akşamlar benim ismim Yasemin çiçek Metris 1 nolu t tipi A26 koğuşunda yatan yatan herşeyden çok sevdiğim adam Ali çiçek için bu gecenin şarkısı Ahmet Kaya sözüm şiirlerin mükemmelidir şarkısını armağan ediyorum ve bütün kalbimle onu çok ama çok seviyorum umudumu asla kaybetmiyeceğim her zaman bekliyiceğim Ali çiçek Yasemin çiçek seni çok seviyor bu sözlerimi ona iletirseniz sevinirim umarım duyuyordur beni iyi yayınlar diliyorum

  72. Ahmet TAŞAN dedi ki:

    Abi iyi akşamlar ben esenyurttan Ahmet taşan bütün kader mahkumlarına selam olsun içerde yatanızmız yok ama sabrın mevvesi tatlıdır abi annem babam beni terk etti sırf emekli olunca huyları değişti arkamdan plan yapmaya başladılar sabrım taştı ayrı yaşıyorum VİCDANIMDA rahat kafamda rahat abi. Senden tufan altaş dan mapus damlarını istiyorum bütün yalnızlara gelsin iyi akşamlar bazen yalnızkkık daha iyi

  73. Ahmet TAŞAN dedi ki:

    Abi iyi akşamalr ben esenyurttan Ahmet taşan bütün kader mahkumlarına selam olsun içerde yatanızmız yok ama sabrın mevvesi tatlıdır abi bende yalnız yaşyorum bende içerde yatanlar ile farkım yok ferdi tayfur dan bir parça. İstiyorum iyi akşamalr

  74. mehmet Reşit korkmaz dedi ki:

    sayın Adem dayım ve Adnan dayım güzel günler bizimkle .onlar kimki iftirayla gider yapacaklar … sıradaki selda bagcan şarkısı size gelsin .bas tacısınız ….

  75. Mahmut okyayatan dedi ki:

    Selam ben Mahmut okyayatan metris kapali ceza evi T1 17 kouşunda yatan abim Kabil okyayatan sıradaki parçayı sana armağan ediyorum Allah in izniyle az kaldı hepimiz çok iyiyiz annemin sana selamı var seni çok seviyoruz seni dört gözle bekliyoruz bodrumda arabanda seni bekliyor sana araba aldım sen benim herseyimsin herseyim yaşama sebebimsin seni öyle çok ozledimki babama duyduğum hasreti yaşatıyorsun biran önce Allah in izniyle çıkar çıkmaz aynı saate istanbuldan cikiyoruz senin bekleyenlerin var Allah a emanet ol abim babam kolum kanadım

  76. Mert salkım dedi ki:

    Merhabalar istanbul metris. Ceza evinde yadan Hakan salkımın oglu mert salkım baba nasil sin iyisindir insallah bunlarin hepsi gecicek hic bir seyi kafana takma artik beraberiz seni seviyorm canım babam kendine iyi bak

  77. Veli kurt dedi ki:

    Şuanda metris 1 nolu t tipi b 15 koğuşunda yatmakta olan kardeşim mahsun kurt ve arkadaşlarına gelsin Allah tüm kader mahkumlarini kurtarsın sıradaki parça onlara armağan olsun abin veli

  78. nehir uzuner dedi ki:

    nehir uzunerden samet sakala müslüm gürsesden yaktın beni dünya şarkısını armağan ediyorum seni seviyorum sametim

  79. iremgül dedi ki:

    Siradaki en guzel ve anlamli sarki sevdigim adam huseyin gunese gelsin onu herzaman beklicem

  80. iremgül dedi ki:

    Sena gelsin siradaki parca canim kocaam konya e tipinde yatan huseyin gunese gelsn

  81. iremgül dedi ki:

    Izmirden iremgul konya e tipinde yatan e/4 kogustan kocam huseyin gunese huseyin kagittan hakkimi asla helal etmiyrm calarmsnz allah rizasi icin calin kocama burdan sesimi duyurun

  82. Duygu Çakır Dünya dedi ki:

    Engin Nurşaniden Verin Benim sevdiğimi çalarmısınız sevdiğim Dünyam şuan Medris cezaevinde yatmakta ona gelsin onu çok seviyorum onu çok özledim Mustafa Dünya ben hep seni burda bekliycem sevdiğim Çıkıcaksın Allah’ın izniyle ömrüm

  83. Ahmet bakırel dedi ki:

    Hayırlı akşamlar Metris cezaevi T1 A9 koğuşunda yatmakta olan abim Apo Demir icin Hacı Koca- Kader Mahkumu isimli parçayı çalmanızı istiyorum.

  84. Zeynep yildiz dedi ki:

    Sıradaki şarkı metris ceza evinde T1 C12 yatmakta olan benim canımın ici volkan yıldıza gelsin üryan geldim bu şarkıyı çalarmisiniz o bizim çocuklarımın evimizin gölgesi onu çok seviyoruz yanındaki Arkadaşlarına çok selamlar Rabbim kurtarsın inşallah hepsini,,,,

  85. Cansu dedi ki:

    Metris de yatan Canımdan çok sevdiğim kardeşime evlat kokulum caferime sıradaki şarkı armağan olsun onu çok seviyorum çok özledim sabırla bekliyorum onu yoluna öldüğüm lütfen okuyun bunu ihtiyaçı var bunu duymaya

  86. Enes doldur dedi ki:

    Burdan Kadir kalmış a selam olsun özgür günlerde görüşmek dileğiyle dayım seni seviyorum evdekilerinde selamı var bu şarkı benden sana gelsin hakim bey not:korkarsan Kaybedersin

  87. Muazzez dedi ki:

    Metris t tipi B 8 koğuşunda yatan Yılmaz’a seni cok seviyorum kurban oldum seni çok özledim özledim sarkılarının hepsi Sana gelsin

  88. Esmer dedi ki:

    Metris cezaevinde yatan canımınici hereeyim esmerime Azer bülbül den Caney şarkısını armağan ediyorum sabır kurban olduğum en kısa zamanda burda olacaksın dualarım seninle

  89. Dilan dedi ki:

    burdan sevgili metrisdeki okan çobana çok selamlarımı sevgilerimi iletmek istiyorum .seni özledim umarım en kısa zamanda görüşürüz allaha emanetsin.
    Lütfen mesajımı iletirseniz çok sevinirim

  90. Elmas dedi ki:

    Metris kapalı cezaevi ve 13 koğuşunda olan oğlum Kerem Çelik seni çok seviyorum annem Hakan altuğ’dan gelsin biz ayrılamayız

  91. Derya dedi ki:

    Metris cezaevi B:13 koğuşunda yatmakta olan canım eşim kerem celik e cok sevgi ve selamlarımı yolluyorum. Bitanecik kocisim her zaman seninleyiz insallah .. Yarın için cok heyecanlıyım ne olursa olsun yanındayız.

  92. Elmas dedi ki:

    Metris t tipi kapalı cezaevi b 13 koğuşunda olan oğlum kerem çelik için annen seni çok seviyor oğlum selametle Allah’a emanet olun,

  93. Eyüp cura dedi ki:

    Hayırlı akşamlar konya e tipi kapalı cezaevinde’ki yatmakta olan amcamın oğlu Mehmet cura ve amcam metin cura ya selamlar sıradaki şarkı onlara armağan olsun Az kaldı sabır..

  94. Nusret Kaya dedi ki:

    Burdan bütün mahkum ve mahkum yakınlarına başta Gokhan Kaya yeğenime gelsın ayyuzlum çalarsanız sevınırım

  95. Cansu dedi ki:

    Metris 1 nolu t tipi kapalı cezaevinde olan hacı nuri keleş Canım abimmm en kısa sürede kavuşmak üzere adem gümüşkaya’nın kış masalı şarkısını sana armağan ediyorum ❤️

  96. Özge tutuş dedi ki:

    Metris cezaevinde yatmakta olan Alpay yaşara canımın içi sevdiğime ebru gündeş severek öleceğim şarkısını armağan ediyorum

  97. Özge tutuş dedi ki:

    Metris cezaevinde yatan Alpay yaşar caneşime ceylan koynat elini tutmasam şarkısını armağan ediyorum.seni çok seviyorum canımın içi

  98. Özge dedi ki:

    Metris cezaevinde yatan Alpay yaşar a canımın içi sevdiğime ebru gündeş severek öleceğim şarkısını armağan ediyorum

  99. Özge dedi ki:

    Metris cezaevinde yatan Alpay yaşar canımın içi sevdiğime ebru gündeş severek öleceğim şarkısını armağan ediyorum.

  100. Pınar dedi ki:

    Iyi yayınlar sıradaki eseri istanbul metris kapalı t tipi 2 nolu A 17 ceza evinde bulunan serhat alpaya gelsinin Alllah yardimcin olsun (ankaralı namık çicegim)

  101. Uğurcan dedi ki:

    Ben Zeynep doğan lu an metris ceza evinde yatan oğlum vural doğana ak düşmüş saçlarına uslan be Halil İbrahim şarkısını armağan ediyorum
    Başta oğlu Uğurcan sonra Gazi mahallesi halkı vural doğana selam gönderiyor♥️♥️

  102. Naciye Çalı dedi ki:

    Merhaba hayırlı geceler bende eşime şarkı hediye etmek istiyorum Konya E Tipi Kapalı Cezaevi D-9 Koğuşunda yatmakta olan eşim Fevzi Çalıya Hüzün-Telli Turnam hediye etmek istiyorum

  103. Mehmet Reşit Korkmaz dedi ki:

    Sıradaki şarkı çok değerli dayılarım Melik subaşı ve Adnan subaşı na gelsin . Elbet bir gün canım dayılarım

  104. Mutluhan kumaru dedi ki:

    Metris cezaevindeki kardeşim Sercan hekimogluna selamlar olsun en kısa zamanda inşallah aramızda olur canını hiç sıkmasın herşey yolunda Ahmet kayadan günaydın anne şarkısını istiyorum

  105. reyhan tatar dedi ki:

    istanbul metris 2 nolu ceza evinde a19 koğuşunda yatan canim eşim alihanım kurban olduğum yine sensiz bir yıla giriyorum ama olsun bu günlerde geçicek inşallah seni çok seviyorim birtanem kendine iyi bak canimin içi

  106. Sena dedi ki:

    Merhaba, iyi yayınlar. Silivri 7 noluda eşim İlhan Uğurdoğan’a… Canımın içi, Allah’ım seni ve senin gibi masumları korusun. Seni çok seviyorum.

    Sena’n.

  107. Öznur dedi ki:

    Metris t2 cezaevinde yatmakta olan eşim yunus a muslum gursesten denedim şarkısını armağan ediyorum 10 gün oldu iceri gireli onu çok seviyoruz kuşcu yunus ⭐

  108. Sibel dedi ki:

    Metris 2nolu A24koğuşunda bulunan ismail Şentürk seni cok özledim dunyam guzel gunler yakında sen mektubuma cevap vermesende ben beklıcem hep seni

  109. Burhan dedi ki:

    Yusuf ceylana gelsin yıldız tilbe şu matrisin önü

  110. Eda dedi ki:

    Maltepe kapalı cezaevi L2 B9 da yatan kardeşim mehmet Ersöz için Selda Bagcandan bir parça istiyorum.

  111. Perihan dedi ki:

    İki gözüm seni nasıl özledim bilemezsin evim sensiz buz gibi üşüyorum ama yakında yanımda evimde olmanı bilmek içimi isitoyor abi sizden ricam koğuşta yatan Metris t tipi a blok 8 koğuş dayatan eşim Veysel Abidin için hangi şarkıyı hadi çık gel gözü karam Uygar Doğanay calarmisinz

  112. Metin çepel dedi ki:

    Metris T1 C12 kogusunda yatan Fadli kardeşim Dualardasin, Soficann..

  113. Gamze dedi ki:

    Metris ceza evinde t 2 A16 koguşundan esim ufuk ozdemire siradaki parcayi armagan ediyorm seni cok seviyorum birgün kavusucaz ins dinliyosundur can esim

  114. Coskun CENGIZ dedi ki:

    S.a hayırlı kandiller ahmet kayadan korkarım şarkısını ümraniye t2 a.23 de yatan tüm abi kardeşlerime armağan ediyorum.koğuş arkadaşı coşkun gebzeden selam olsun

  115. sinem baran dedi ki:

    METRİS CEZAEVİNDE YATAN NİŞANLIM EMRE ATEŞE COK SELALAR ONU COK SEVİYORUM ŞARKIMIZ ENDER BALKIR RUHUMDA SIZI YI CALARMISINIZ BENDEN ONA GELSİN <3

  116. Filiz Yıldız dedi ki:

    Hayırlı akşamlar medris 2 nolu t tipi kapalı ceza infaz kurulunda yatmakta olan C blok sol C1 de yatan abim tuncay yıldıza müslüm gursesden aldanma cocuksun mahsum yüzüne abime armağan ediyorum calarmisiniz lütfen rabbim tüm abim gibi aksız yerine yatan mahkumları rabbim kurtarsın inşallah

  117. yaşar tilkici dedi ki:

    selamunaleyküm silivri 5 no lu da yatan zenun yılmaz abime selam olsun iyisindir inşallah abi beni soracak olursan cıkacagın günü dört gözle bekliyorum saygılar arap adanalı ayhan gecmiyor saatler

  118. Yağmur Ateş dedi ki:

    Seni çok seviyorum canım eşim azatı hiç merak etme çok iyi kendine dikkat et yeter

  119. Ayşen dedi ki:

    Metris 2 noluda yatan biricik sevgilim tufan kılıç’a gelsin…
    Müslüm gürses – bir ömür yetmez

  120. Esra Yıldız dedi ki:

    Kandıra T1 de B3 koğuşunda yatan Çayırova dan Onur Mert için Ebru Yaşar dan Geleceğim Yanına çalar mısınız canımın içi seni çok özledim görüş dilekçen sisteme düşmemiş giremiyorum arıyorum sürekli seni çok seviyorum

  121. Esra dedi ki:

    Şuan metris cezaevinde yatan sevgilime sura iskenderli kopamıyorum senden şarkısı sana gelsin sevdiğim

  122. Esra dedi ki:

    Metris 1 nolu T tipi kapalı cezaevinde yatan sevgilim eren arslana öznur sabancı özledim seni şarkısını armağan ediyorum onu çok seviyorum

  123. Emine dedi ki:

    Metris T tipi C13 koğuşynda yatan canım eşim Alican söyler seni çok seviyorum cnm müslüm gürses ten seni yazdım parçasını açar mısınız

  124. Ramazan ozdemir dedi ki:

    Hayırlı aksamlar medris cezaevınde yatmakta olan öz abime qumrike şarkısıni armağan ediyorum Allahım tum mahsum olan kardeşlerimi kurtarsın

  125. Furkan özleyen dedi ki:

    Halit bilgiç den çocukluğum yok şarkısını metris ceza evinde yatmakta olan can kardeşim Serkan Demir’e armağan ediyorum Özgür günlerde görüşmek dileğiyle iki gözüm

  126. Tulin dedi ki:

    Metris cezaevine yatan tüm kader mahkumlarini allah ailelerine kavustursun Metris cezaevinde 2 nolu b 5 koğuşu ta yatan saffet hepsoy armağan olsun yaz gardigan yaz şarkısını istiyorum adim tulin esenyurtta otu yorum

  127. Ramazan özdemir dedi ki:

    İyi yaklaşmak sıradaki şarkiyi medris cezaevindeki yatan abilerime sırasıyla emrecan Özdemir Murat kuşci ve Yunus kayaya armağan ediyorum hepinizi çok seviyorum rabbime emanet olun

  128. Seyit Peker dedi ki:

    Öncelikle selamın aleyküm Metris kapalı ceza evi T1 B17 koğuşunda yatmakta bulunan Aslan abim APDULLAH PEKER’e Ahmet Kaya gökyüzü şarkısını armağan ediyorum Özgür günlerde görüşmek dileğiyle can parçam

  129. Ayşe kızıl dedi ki:

    Müslüm gürses ten “ esrarlı gözler “ Metris t1 cezaevi A28 koğuşundaki biricik aşkım Sıddık Kaya için gelsin lütfen

  130. ferhatcan dedi ki:

    bu şarkı istanbul metris cezaevinde yata nabim baran sedat ejder ve dostalrına gelsin
    ADANALI AYHAN & ENVER YILMAZ – AÇ KAPIYI GARDİYAN

  131. Ferhatcan dedi ki:

    bu şarkı metris a28 koğuşundaki baran sedat ejder ve dostları için gelsin
    azer bülbül dardayım

  132. ferhatcan dedi ki:

    metris t1 a28 de yatan abim baran sedat ejder ve dostlarına adanalı ahyan aç kapıyı gardiyan armağan ediyorum.

  133. ferhatcan dedi ki:

    BARAN SEDAT EJDER ABİM AHMET EJDER VE DOSTLARI SIDDIK KAYA VE İSMİNİ OKUYAMADIM TÜM DOSTLARI SABIR DİLİYORUM
    BU ŞARKIYI ARMAĞAN EDİYORUM ; MAZLUM LE DAYE

  134. ferhatcan dedi ki:

    metris 1 nolu t tipi kapalı ceza infaz kurumu a28 gemisinde kaptanı mert uğurlu olma üzere sevgi değer heybet vurucu, ramazan vurucu, sıddık kaya ve ismini saymadığım tüm dostlarına selam olsun elbet bir gün baran Sedat ejder Ahmet ejder ikinizi dört gözle bekliyoruz herkese uygar Doğanay ana öyle zor ki

  135. kıymet dedi ki:

    Ben Kıymet Silivri 6 noluda B=10 kogusunda yatmakta olan yunus boğa nasılsın iyimisin iyi olmanı temenni ediyorum bu göndereceğim istek.parcamiz sana gelsin kendine iyi bak Allaha emanetsin Halit bilgiç canın olayim

  136. Ronahi dedi ki:

    Selamlar A17 koğuşunda sevgili eşim Ferit’e Aynur Doğan – Reng esmere şarkısını armağan ediyorum dilerimki herkes sevdiğine kavuşur

  137. ferhatcan dedi ki:

    iyi akşamlar bu şarkı metris a28 deki baran sedat ejder’e gelsin bela olurum uygar doğanay

  138. Buse dedi ki:

    Metris T1 A12 de yatan Eyüp Can Asma’ya Ahmet Kaya sensiz geçmiyor bu günler biliyor musun

  139. Azra dedi ki:

    Metris t2 a17 koğuşuna sevdiğim yaşarım seni sonsuza dek bekliyceğim seni cok seviyorum

  140. Buse dedi ki:

    Metris T1 A12 de yatan Eyüp Can Asma’ya Edip Akbayram metrisin önü’nü armağan ediyorum, özgür günlerde görüşmek dileğiyle aslanım

  141. Mikail dedi ki:

    T2 c14 te yatan babam Özcan şeker ve Emrah Alma abime keke şarkısını çalar misin

  142. İrem çınar dedi ki:

    Merhabalar iyi Yayınlar Diliyorum Metris Kapalı Ceza Evi A23 Koğuşunda yatan Çeko Çektara Grup Seyyandan Çilem Doldumu şarkısını Armağan Ediyorum Onu Çok Seviyorum Allah Tüm Kader Mahkumlarını Sevdiklerine Kavuştursun İnşallah Tez Zamanda Her Canım Sıkıldığında Yıldızlara Bak Bende Öyle Yapıyorum Sabır Paşam Sabır Gökyüzünde Buluşalım En Azından :))

  143. Mikail dedi ki:

    Selamün aleyküm abi t2 de yatan amcam emre ozkaracaya yegni mikailden suaviden drama köprüsünü calar mısınız

  144. Mikail dedi ki:

    Selâmun aleyküm abi t2 de yatan amcam emre ozkaracaya yegni mikailden suaviden drama köprüsünü calar mısın

Facebook Yorumları

Canlı Online Mobil Radyo Dinleme sitesi - 2019 Radyo dinle sayfamız www.radyodinletv.com ’da yer verdiğimiz tüm radyolar, “Canlı Radyo” yayınlarının resmi medya siteleri aracılığıyla paylaşılmaktadır.

İLETİŞİM RADYO EKLE TELİF Tüm hakları Radyo kuruluşlarına aittir.
Tüm hakları Radyo kuruluşlarına aittir.
 Subscribe in a reader Sitemap Canlı Radyo Dinle Tv